دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

...

اعتراف مسخره ترین کار دنیاس، مسخره تر از اون تظاهره....

خیلی ناامیدم،  خیلی...

نه ایمانی برام مونده نه امیدی...


نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 21:48

بعضی وقتا این حال سراغ آدم میاد ولی خب گذراست

خدا کنه اینجور باشه :)

امید چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 01:16

یه دوست پسرداغ پیدا کن حالتو جا میاره

امیدم و برمیگردونه با حرارتش؟

مریم جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1395 ساعت 23:01 http://sooskesiah.blogaky.com

بدتر از همه چیز اینه که آدم این حرفو به خودش بگه!(در مورد از بین رفتن ایمان و ناامیدی!)
فکر میکنم وقتی به چنین درجه ای برسیم باید خیلی خیلی جدی به ادامه ی زندگیمون فکر کنیم و یه راه حل جدی برای از بین بردن این افکار پیدا کنیم!
با اینکه دارم این حرفا رو میزنم ولی اوضاع خودمم در مورد این چیزا خیلی داغونه و یه جورایی حس میکنم حرفام داره رنگ شعار میگیره!

دقیقا همین حالت پیش اومده، خیلی جدی تر به ادامه زندگی فکرمیکنم و ....
حرفهات خیلی خوبه،
یادمه یه روز هم اتاقیام بخاطر حرفهام و نگاهم به زندگیم که خیلی رویایی یا حتی شعاری بودن خیلی مسخرم کردن. بعد از دو سال یه نگا به خودم کردم دیدم عوض شدم. شبیه اونا شدن اصلا لذت نداشت برام... حالم و بد کرد. اون بیخیالی که بهت گفتم از اینجا شروع شد. ولی دوست داشتم خودم باشم. همون فاطمه که خیلی ایده آل فکر میکرد... ، حتی اگه شعارم باشه برا زندگی خودته...،تجربه تلخی بود.
خیلی دوستام خوب بودن ولی آدم راه من نبودن.
خیلی هام مثل خودت عالی بودن، دغدغه داشتن ، هدف داشتن، میترسیدن و کلافه بودن، ولی الان به جاهای خوبی رسیدن...
خیلی هام دنبال خوشگذرونی بودن هنوز همون آدم هستن و شکل زندگیشون قشنگ نبود...

مریم سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 18:25 http://sooskesiah.blogaky.com

درست میگی...دوستا اگه مسیرشون با آدم یکی نباشه، هر چقدر هم که آدمای خوبی باشن، توی زندگی تاثیر بدی میذارن و امان ازون روزی که تو باهاشون تو یه مسیر نباشی ولی بخوای مثل اونا به زندگیت نگاه کنی! :(

خیلی عالی بود مریم...
هرکس باید به مسیرش نگاه کنه!!!

مترسنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:18 http://dar300metri.blogsky.com/

کامنت مریم و جوابی که دادی حرفی برا من باقی نذاشته
قشنگ بود حرفاتون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.