دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

مدتی است که حیرانم و تدبیری نیست...

چند روز پیش برای دوستی تعریف می کردم که من دوست دارم ازدواج کنم و ابتدای زندگیم رو بشینم تو خونه و طعم جدید خانم بودن رو بچشم. من دختر سنتی با تفکرات این چنینی ام . برگشت بهم گفت : "خیلی عقب مونده ای"!!! جدای دلخوری و ناراحتی های که برام پیش اومد. یاد بگیرید مثل من نباشید هر حرفی و هر جا نزنید...!!!

با شرایط پیش رو مجبورم به زندگی مجردی روی بیارم. البته نه به شکل مدرن و حال بهم زن ولی خب شرایط همیشه جور نمیشه دیگه!!!

توقع ام در سطح داشتن صداقت، شرافت، ایمان، آبرو، غیرت و شغل حتی متوسط خلاصه میشه...! ولی آدمها با نقش بازی کردن و دروغ هاشون همدیگر و سردرگم میکنن، درگیر آدمها شدن بدترین قسمت زندگی هست...

گاهی نمیدونم چکار کنم ، همین که قید ازدواج و میزنم و میچسبم به برنامه ها و زندگیم و در درست ترین زمان که همه چی داره خوب پیش میره، یکی این وسط سر و کلش پیدا میشه... یه آدم غلط در درست ترین زمان زندگی ! بعد از ، از دست دادن بهترین زمانها تازه به خودت میای! که چه گندی زدی به زندگیت...

دلم پر از بغضِ ...! ولی اگه تسلیم بشم یک آدم همیشه بازنده می مونم...

خیلی وقته تمام نمره های زندگیم زیر 10 هست. دلم یه 20 پر رنگ و دلچسبوسط این همه مردودی میخواد. خودمم نمیدونم چکار کنم...!!

نظرات 5 + ارسال نظر
banooye bahar یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 18:34 http://khaterateman95.blogsky.com

من برا اینجا نظر دادم یا نه؟!

نبود دیگه. بود؟!

محمدرضا سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:24

به نظرم افسار بشریت از دست خود بشر خارج شده،و سرعت تغییرات اونقد زیاد شده که واقعا خیلی ها نمیتونن زود بشناسن و بتونن خوب کنترل کنن، یه سیستم کنترل پیش بین میخاد
این حرفات دقیقا نشونه های همین تغییرات عجیبه،
ببین دخترا رو مدل ارایش همه میخان یه جور بشن،پسرا یه جور دیگه،میدونی به نظرم مغزهامون رو یه جایی در دور دست پر میکنه

دقیقا همینطوره.
امیدوارم بتونیم درست رفتار کنیم.

قاف سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 20:58

میگن یکی به افلاطون گفت بنظرت من ازدواج بکنم یا نکنم؟... افی ج داد: در هر دو حال پشیمون میشی ینی هم اونا که ازد کردن و هم اونا که نکردن ناراضین

دوستی میگفت ازدواج مثل قلعه است. اونایی که بیرون قلعه هستن میخوان برن توی قلعه و اونایی که توی قلعه هستن دوست دارن بیان بیرون !
ما کلا آدمهای ناراضی هستیم چه مجرد چه متاهل!

banooye bahar سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:58 http://khaterateman95.blogsky.com

ولی نظر داده بودم قبلا:|
اونا که قدره تو رو ندونستن باید تاسف بخورن:|
بعدشم خیلی هم ماهی بیستاتو شاید خودت نمیبینی آجی جانم:)

شاید ارسال نشده!!
قربون تو بشم عزیزم :*:*:*:*

بهزاد پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 02:49

بیست از کی میخوای؟ این خیلی مهمه

از چهار سال پیش!!!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.