دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

ممنون پروردگار این همه زیبایی

نسیم خنک میاد... #مرسی نسیم که می وزی...

ماه تو صورتم می تابه...#ممنونم ماه عزیزم که امشب تا صبح چشم ازم برنمیداری...

#ممنون خونه پدری که ایوان داری تا بتونم کنارت بخوابم زیر نور ماه همراه ستاره هایی که سوسو میکنن، با صدای شاخ و برگ درختها و نسیم نوازشگر ...

# این +موزیک  منو میره اوج خیال منو میبره اوج خیال...

#فرشته ها  با بال های بلوریشون یکجا همین حوالی اند ، مراقب هستن من حالم بد نشه امشب...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 18:15

تو که این همه مینویسی، خوبم مینویسی یه دوره کوچیک بگذرون رمان بنویس

ممنونم بهزاد، لطف داری ^_^
دوست دارم یه دوره بگذرونم ولی امکانش نیست . در کل منو چه به نویسندگییییی
من فقط میتونم احساسمو بنویسم وگرنه بگن درباره فلان موضوع بنویس نمیتونم...:))))

banooye bahar شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 07:42 http://khaterateman95.blogsky.com

ابر میبارد شجریان رو گوش دادی؟اونم گوش بده:)

نه. چشم گوش میدم

مریم چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:04 http://sooskesiah.blogaky.com

توی این مطلب کوتاه چقدر احساسات خوبی رو گنجوندی!
اصن خیلی حس خوووووبی بهم دست داد!

فدات

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.