دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

کی میدووونه سعادتش تو چی می تونه باشه ...؟


توی تاریکی به همه اشیا اتاق که تا بحال دقت نکردید دقت کنید. یکم که نور بود باز دقت کنید. وقتی ام روشن شد همه جا باز دقت کنید...

معرفت همراه نوره قطعا. ...
پس تا وقتی که معرفت کامل نیست نمیشه گفت ما آدمهای سعادتمندی نیستیم. شاید نقطه آغاز سعادتمندی ماها همین جایی باشه که هستیم...

#درسته خیلی وقت ها گله و شکایت میکنم ، گریه میکنم . ولی هیچ وقت نگفتم خدا چرا من!؟ ولی همیشه توی تاریکی هام دنبال نور گشتم...


نظرات 7 + ارسال نظر
banooye bahar شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 21:27 http://khaterateman95.blogsky.com

آدمیزاده حق گله و شکایت داره-_- وگرنه به خاطرِ یه سیب همه رو پرت نمی کردن رو زمین:))

بعدشم مثه یه دختر خوب بازمیگردی به دنیای وب و بهمون سر میزنی تا همش اسمتو مشاهده کنم فمیتی..؟:/

:)))) باشه گله شکایت کن تو :دی
چشم حوصله داشته باشم حتما میام ^_^

مترسنج سه‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 20:17 http://dar300metri.blogsky.com/

فوق العاده بود
20

ممنونم

نونوچه چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 16:55

واااااااااای، اینجا چقدر تغییر کرده، ان شالله که نورت رو پیدا کنی

نونوچه چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 16:56

واااااااااای، اینجا چقدر تغییر کرده، ان شالله که نورت رو پیدا کنی

سلااااااااااام نونوچه عزززززیززززززززززم، میدونی دیدنت چ سوپرایزی هست برام
ممنونم عزیزه دلم

مریم جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 00:44 http://sooskesiah.blogaky.com

دقیقا خیلی از مشکلات از همین معرفت کم سرچشمه میگیرن...
ولی من خیلی وقتا میگم خدا چرا من؟!

آره، ما خیلی چیزها نمیدونیم...
راحت باش عزیزم ولی خب مثلا میگم حتما یه دلیلی داشته دیگه، اصلا دوست داشته

فاطمه یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 07:09

چقدرآدمها عوض میشن
جنس حرفات تغییرکرده(ازآخرین باری که اومدم)

آره گاهی آرشیو چند سال قبل رو میخونم خودمو نمیشناسم....

فاطمه دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 19:21

منظورم ازتغییردرجهت مثبتش بود..

ممنونم عزززیززم ^_^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.