دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

ریشه داره

این بغض همیشه همرامِ شده غمباد!

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 00:20

چی شده آبجی فاطمه؟

خستم، سردرگمم، بی حال و حوصله ام...

banooye bahar چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 13:04 http://khaterateman95.blogsky.com

الانم هوا سرد شده باید آدمیزاد بره زیر پتو مچاله شه هی اشک بریزه بی سر صدا:(

اره، می چسبه، آب بینیشم با پتو بگیره :)))))

بهزاد پنج‌شنبه 27 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 01:16

اینو که همه هستیم
یوگا کار کن

امیدوارم هممون زودی خوب بشیم...:)
منو یوگا؟؟؟

مریم جمعه 28 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 12:07 http://sooskesiah.blogaky.com

ایشالا این دوره ی ناراحت کننده بگذره عزیزم!

ممنونم، منم امیدوارم زودتر تموم بشه:)

دورافتاده شنبه 29 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 15:16

شما یادتون نمیاد؛ اون قدیما خسرو شکیبیایی میخوند ...
سبز سبزم ریشه دار____ه
من درختی استوار_____م
در زمستان هم بهار____م

واااای من عاشق این ترانه ام ^_^
چند سالته مگه دورافتاده؟

دورافتاده دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:52

سن من زیاد نیست؛ شما کوچولویی عمو جون (:

من بزرگ شدم عمو ، بیست و شش بهار زیسته ام...:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.