دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

اوضاع من

هیچ سوراخی نیست تو این شهر من برا کار نرفته باشم. فقط مونده شهرک صنعتی:|

بعد اون فروشگاه که خرحمال میخواست نه حسابدار، امروز رفتم دفترپیشخوان، اگه همون دیشب میگفت کارورز میخواد که من نمیرفتم! اینجور میگه:

راستش من نیرو احتیاج ندارم ولی نگا شما یک هفته آزمایشی میای اینجا بعد دو سه نفر انتخاب می کنم میشن کارورز تا شش ماه اینجا کار میکنی که اداره کار شما رو بیمه میکنه و دو سه ماهی سیصد تومن بهتون شاید بده. حالا بعد شش ماه ما اگه نیرو نیاز داشتیم شما رو میگیریم دیگه نهایت حقوقی که بتونم بدم 300-400 هست. و دولت تا دو سال بیمه شما رو میریزه حساب! اگه نه که شما مدرک میگیری ، که تو این دوره گذروندی.

ایناش هیچی...

شما زبل هستید تو کار!! کار سرچ و ثبت نام اینترنتی و اینا بلدی! بعد میگه خب چهرتون که نظرم مثبتِ ولی نظرم درباره زرنگی تون منفی هست، واقعا میتونید! میگم من کلا شخصیت آرومی دارم و دیر عصبانی میشم. ولی این دلیل نمیشه که مسئولیت هامو درست انجام ندم. بعد میگه بله من منظورم همون آرومی چهره شما بود!! من دلم میخواست روش بالا بیارم ولی جلو خودمو گرفتم. آخه اگه واقعا اونجا شق القمر میکرد آدم حرصش نمی اومد.

کی گفته دوره برده داری تموم شده ؟ 

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 00:03

کار نیست که ... مملکت تا چند سال دیگه به یغما میره

زودتر بره آدم بیشتر جلو می افته بنظرم

بهزاد دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 00:04

دختر بودن چقدر سخته

خودش یه مشکل بزرگه برای محیط کار!

دورافتاده دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:42

در مقابل این قسم امورات، دورکاری (مثلا ترجمه تخصصی) ارجحیت داره اگر تمایل داشته باشید؛

اوهوم، اخرین ترجمه تخصصی هام برمیگرده به پایان نامم. ولی باشه انجام میدم. اون و پروژه نویسی با لاتکس و ... دنبال اون مدل کارا نمیرم دیگه. همون بافتنی های تو خونه و عروسک، قاب گلدوزی شده و ... خیلی بهتره...

Mr hashaft شنبه 6 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 20:18 http://hashaft.blogfa.com

سلام
متاسفانه خود خانومها به نظرم دلیل خرابی بازار کار و پایین اومدن حقوق ها هستن!
اکثر کارفرماها دلیلشون برای به کار گیری خانوم دادن حقوق پایینه!
اما دورافتاده جان خوب گفتن! الآن نون توو کارای تحقیقاتی و انجام پروژه اس
اگه بتونید پروژه بگیرید خیلی درآمدی خوبی خواهید داشت.
موفق باشید

سلام، کارفرما پول نمیده ،به خانوم وآقا بودن هم ربطی نداره فک کنم. بعضی هاشون انگار میخوان جون بکنن! دور از جون سخاوتمندهاشون... که به پست من نخورده!
آره ، باید بیشتر تلاش کنم، این کارا بی فایدس... ممنونم :)

Mr hashaft شنبه 6 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:27 http://hashaft.blogfa.com

اتفاقا به خانم و آقا بودن خیلی ربط داره!
خانوما صرفا بخاطر اینکه بگن شاغل هستن نا نصف حقوق یک آقا مشغول به کار میشن

بعد ببینید کجاها کار میکنن و تو چه محیط هایی!! و به چه خفت هایی تن میدن ...البته همه نه!
شرکت سازمان ارگان و جایی که پدر مادر دار باشه قطعا ادم درست حسابی استخدام میکنه و چه مرد و چه زن اگه تو همچین محیطهای سالم از هرنظر کار میکنن حتما لیاقتشون بوده!
هیچ ادعایی ندارم ولی میدونم محیطی اگه خانومی جدی باشه اهل لاس زدن نباشه اصلا نگهش نمیدارن حتی اگه کاربلد باشه!!

مترسنج جمعه 26 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 22:53 http://dar300i.blog.om/

حرف مف زده...جدی نگیر. توی اقیانوس فرصتا گیر نده به این لجنای کف دریا. حتما موقعیت بهتری پیدا میکنی
در مورد اداره کار هم باز حرف مفت زده. چیزی بنام دوره اموزش و... وجود نداره. طرف باید کامل تمام کمال حقوقتو بده

نه خب یه طرح کارورزی هست که دولت گذاشته، و بنظرم طرح بیگارورزی هست چون بیشتر فقط به سود کارفرماس!!
الان میرم همونجا، مجبورم برم.
بعد شش ماه اگه اقدام به جذب نیرو کنه و بیمه کنه آره باید حقوق بده ولی اینکار رو نمیکنن!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.