دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

پازل گم شده من! نظم.

توی ذهنم چیزهایی میگذره، یه نگرانی و دلهره های همیشگی و یک نگاه سیستمی. از طرفی نگرانم میکنه و این نگرانی مانع خیلی اتفاقات میشه و از طرفی با خودم مرور میکنم که زندگیم به نظمی فراتر احتیاج داره. سیستم قبلی و تک بعدی بودن منو به جایی نمی رسونه و اگر هم برسونه خیلی دیر میشه. و شکل اصلی اونجاست که من به نظم عادت ندارم و عادت کردم با بی نظمی زندگی کنم...

از خدای ناظم و حکیم کمک میخوام...

اول باید از ذهن آشفته ام شروع کنم و چیزهایی که با عث اغتشاش میشه رو بریزم بیرون...

بجای نگرانی باید برنامه ریزی کنم...

چقدر سختمه بخوام منظم بشم...

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 19 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 00:01

خوبه مدیر شرکت باید نظم داشته باشه
هر آرزویی داری بنویسش ذهنت کم کم عادت میکنه تو اون مسیر کمکت میکنه بهش برسی

مدیر شرکت :))))) ایول خوبه :)))

یه جور خواستن و آرزو کردن هست که خودم احساسش میکنم، که حتما اون اتفاق افتاده!
بزا ببینم برا اشخاص جواب میده! اگه جواب داد بهت میگم من خیلی آره :))) همون نیرومندم:)))

مریم شنبه 20 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 01:04 http://sooskesiah.blogaky.com

ذهنتو مرتب کن ولی سعی نکن به زندگیت خیلی برنامه بدی!!
برنامه ریزی آدمو از خیلی چیزای زندگی دلزده میکنه! :(

درست میگی مریم جون، البته منم هیچ وقت نتونستم طبق برنامه خط کشی شده پیش برم. ولی یکم نظم برای این روزام احتیاج دارم:)
ممنونم عزیزززم:* ^_^

دورافتاده چهارشنبه 24 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 19:14

عادت خودش یه جور نظمه؛ حتی عادت به بی نظمی (:

ذهن آدمیزاد شبیه حافظه دیجیتالیه؛ برای پاک کردن اطلاعات قبلی کافیه اطلاعات جدید بریزید توش؛ حاجت به فرمت نیست!

همیشه به نکات ظریف اشاره میکنی :) ^_^ همینطوره پس عاداتم و تغییر میدم :دی

مترسنج جمعه 26 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 21:47 http://dar300i.blog.om/

قشنگ گفتی. منم باید همینکارو کنم
تلاشمونو میکنیم...

امیدوارم بشه ^_^

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.