دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

# هر اتفاقی یه بازی هست، یه آزمون خطای انسانیت هست در کنار همه شادی ها و دلخوری هاش...


# سرکلاس نشسته بودم یه لحظه با تمام وجود این حس اومد سراغم که پیر شدم و حسرت این روزها رو میخورم ...


# نمیدونم چه اصراری داره همه مسئولیت ها و بار به دوش خودش باشه و من فقط بخورمو بخوابم و از گزند به دور باشم. عین این مردهای عهد بووووق، زیادم بد نیست ولی عادلانه نیست اصلا...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:55

چه پیری؟ انگار هشتاد سالشه!!
خوبه که دمش گرم انصافا

خوو یه حس بود یه لحظه اومد سراغم:دی

آره خب خوبه، ولی بخور بخواب بشه زندگی :)

سعید دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 09:41 http://anti-efsha.blogsky.com

سلام. شما هم حتماً یه مسئولیتهایی داری. مسئولیت که فقط کار بیرون خونه نیست.

اگر به ما هم سری بزنید، خوشحال می شویم.

سلام، اون که بله.
باشه چشم

مترسنج دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 20:05 http://dar300metri.blogsky.com/

با وجودیکه من بر اثرات بیرونی نقش زیییاااااادی قایلم اما هیچوقت نقش خودمون رو در تغییرات بیرون نادیده نمیگیرم..

منم اینجورم، سعی میکنم کمتر بهانه تراشی کنم....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.