دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

خوشا بهـــار و شروعـــَش

فیلم maries story رو خیلی دوست دارم. من اسمش رو میزارم،  زنده بودن و زندگی بخشیدن ، زندگی کردن...

 قول مترسنج "نباید از خونه و آزادی هاش برای خودم زندان بسازم"

دو روزه تعطیلی های اول رو کارهامو کردم و یدونه فیلم دیدم ، کارهای نصف و نیمه رو تموم کردم...

وای از فردا به بعد که باز شروع میشه...

5ام به بعدباید برم سرکار، 6ام و 7ام مرخصی گرفتم چون:

6ام عقدم هست

و بعدش باااااز شروغ زندگی سرعتی...

برنامه ریزی کرده بودم فقط تا اردیبهشت برم سرکار ولی هر چی محاسبه میکنم قروفرهای توی دوران عقد خیلی زیاده و من چون حوصله درگیری دوران عقد رو ندارم. بهترین راه حل همین کار یا همون بیگاری هست...



نظرات 5 + ارسال نظر
banooye bahar شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 02:36 http://khaterateman95.blogsky.com

برات بهترین ها رو میخوام فاطمه جونم ایشالا کلی خوشبخت باشی

ممنونم بهار عزیزم، ان شاالله هممون خوشبخت و عاقبت بخیر بشیم:)

بهزاد شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 19:12

موبارکهههه آبجی
قروفرای دوران عقد

ممنون داداشی^_^
آره بخدا، خیلی الکیه بنظرم!

مترسنج چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 00:11 http://dar300metri.blogsky.com/

ضمن تبریک سال نو و ارزوی خیر و برکت برای شما.
تو ذهنم بود که ششم تبریک بگم...
بعدا شک افتادم نکنه اشتباه کردم. به حافظم شک کردم. تقویم تورق کردم ببینم مناسبت خاصی و...13رجب و ...
بگذریم به هر مناسبتی بوده مهم اینه که خودش یه مناسبته:)))
سالهای خوش و خرمی براتون ارزو دارم.
مث همیشه شاد و شادتر و شادی بخش باشی

سال نو شمام مبارک باشه:)
خوبه دیگه از این به بعد 6 ام فروردین مناسبت دار میشه :دی
روزهای خوبی در انتظار همه ماها باشه:)
ممنونم

دورافتاده جمعه 17 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 18:02

عرض تبریک مضاعف (:

ممنان از شما

لیلیام یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 01:30 http://www.yemotarjem.blogfa.com

تبریکککککک البته با تاخیر ..
یاد روز عقد خودمون افتادم هی روزگار ...‌‌

ممنووونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.