دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

مزخرف

یکبار اساسی با خواهرشوهرم حرفم شد. ولی لجبازتر از چیزی هست که فکرشو میشه کرد... از هر دری واردمیشه که حرفش رو به کرسی  بشونه...
هدف؟
نظرات 2 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1397 ساعت 14:59 http://sooskesiah.blogsky.com

گویا خواهر شوهر هرچقدم که بخواد خوب باشه، بازم اسمش خواهر شوهره و چون اسمش خواهر شوهره حتما باید اذیت کنه، هوم؟!
البته من نه خواهر شوهر دارم و نه خودم خواهر شوهر هستم و هیچوقتم نخواهم بود...ولی همیشه همه از دست خواهر شوهراشون شاکین! :/
ولی خیلی نذار روت تاثیر بذاره...متوجهم که روحیه ی حساسی داری چون دقیقا خودمم عین خودتم ولی آدم گاهی وقتا مجبوره هر طور که شده نسبت به یه سری از اطرافیانش بی تفاوت باشه تا بتونه راحت زندگی کنه!

نمیدونم، خودمم خواهرشوهرم، ولی اصلا بهم محل نمیزارن، وقتی میفهمم دارن چکار میکنن یا چه نقشه هایی میکشن ، کلا قاطی میکنم. خودشونو مالک و صاحب زندگی داداششون میدونن، این آزارم میده... من اصلا همچین حسی نسبت به زندگی و تصمیم های زندگی داداشام اصلا ندارم.هر چقدرم که ازشون خوشم نیاد ...
منتظرم برم خونه خودم ، اونوقت بهتر میتونم زندگیمو کنترل کنم...

مترسنج سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 16:02 http://dar300metri.blogsky.com/

انشاله ب زودی برید خونه خدتون...شیرینی ما یادتون نره

ان شاالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.