دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

بی قراری

همیشه به مسیر زندگیم فکر میکنم، چی شد که اینجور شد؟ احساس میکنم همیشه بدترین چیزها روانتخاب کردم. خیلی چیزها رو دوست داشتم ولی نشد، بلد نبودم،  نادان بودم، ناآگاه و ...

نقطه ضعفم اینه که در برابر آدم های بدجنس خیلی بی دفاعم، نمیدونم واقعا چکار کنم با آدمهای بدجنس ...

خیلی دوست دارم بمیرم....

خدایا مواظبم باش ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 09:17

غلط کردن آدمای بدجنس
با شاد بودن و موفقیتت حالشون بگیر من امتحان کردم جواب گرفتم

آدمهای بدجنس هر کاری دلشون بخواد میکنن به هیچ جاشونم نیست:|
فعلا رفتم تو لاک خودم

نیوشا سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1397 ساعت 17:18

خدا نکنه عزیزم انشاءالله همیشه شاد ببینمت

ممنون عزیزززم

مترسنج یکشنبه 6 آبان‌ماه سال 1397 ساعت 23:35 http://dar300metri.blogsky.com/

همینکه یه نفر تو خود ما هس که تجربه ها و فرایندهای قبلی رو آنالیز میکنه خییییلی خوبه! هر چند نتایج منفی باشن باز به چشم یه ازمونه و در بلند مدت مسیر تصحیح میشه. ادم سالم مدام تو مسیر اصلاح خودشه. این سرزنشها نشونه سالم بودن جریان رشد در شماست...
دعای اخرتو دوس داشتم
دیگه جمله یکی مونده به آخرو نشنوم!

به آدمهای اطرافم نگاه میکنن به اینایی که آنالیزگر ندارن چه خودشیفته و راحت زندگی میکنن!خداییش توجه کن:دی
ممنون از این تحلیل های قشنگت دوسش داشتم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.