دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

به قول انشتین بنده خدا گفت، حماقت حدی ندارد

هر آدمی گرفتار نادانی خودش میشه... 

نادانی شامل خیلی چیزها میشه،  یک جایی دل رحمی و دلسوزی،  یک جایی چشم پوشی،  یک جای دیگه خود کم بینی حتی،  همون خاکی بودن... 

آدم ها این زمونه بی چشم و رو تر از چیزی هستن که میشه تصور کرد.... 

  منم گرفتار نادانی خودم شدم.  خودمم که این بلاها رو سر خودم اوردم و الانم دارم تاوان حماقت خودمو پس میدم... 

از خودشیفتگی و از خود راضی بودن خود سجاد،  خانوادش و کل فک و فامیل و خاندانش حالم داره بهم میخوره... 

عین چی پشیمونم... 

نظرات 1 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 00:15

کاش آقا سجاد متوجه اشتباهات بستگانش بشه

کاش خدا یه جوری منو از شر همشون راحت کنه...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.