دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

از خنکی جات

ی کاپشن خواهرش بهش داده،  میدونه من ازش بدم میاد هی قربون صدقه کاپشن و اجیش میره که بهش دادش،  خب خدا رو شکر توسط سیگار  کارگرشون سوخته و دیگه قابل استفاده نیست... 

فقط خدا میدونه چه لبخند عمیقی از ته دلم روی لبم نشست:دی


# اضافه کنم دیگه حساسیت نشون نمیدم... 

نظرات 2 + ارسال نظر
مینا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 11:44

ظاهرا شرایط زندگیت آرومتر شده.خدا رو شکر.حالا که کمتر گرفتار مشکلات هستی باید کم کم روی بهتر شدن روابط بین خودت و همسرت کار کنی.این خیلی مهمه.
مهم ترین نکته تو زندگی زناشویی احترام متقابل هست.سعی کن تحت هر شرایطی بهش احترام بزاری و ازش احترام بخوای.خیلی مهمه که حرمت ها بین تون شکسته نشه یا اگه شکسته شده خدای ناکرده حتما ترمیمش کن تا دیر نشده.
منم برات دعا میکنم که خوشبخت باشی(تنها کاری که از این راه دور از دستم بر میاد)

ممنونم ازت مینا جان که وقت گذاشتی و اینقدر خوب منو راهنمایی کردی.
بله چشم، حواسم هست، خدا رو شکر فعلا با همسرم مشکلی ندارم... و سعی میکنم اختلافرو مشکل بوجود نیاد. ولی خودم شخصا به یک مشاوره احتیاج دارم...

مینا چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 09:44

قربونت عزیزم
راستش منم خیلی آدم با تجربه ای نیستم
6 ساله که ازدواج کردم و یه دختر کوچولو دارم ولی خدا رو شکر زندگی خونوادگی آرومی دارم و احساس خوشبختی میکنم.
واسه همین گفتم شاید همین تجربه ی کمی که دارم تو زندگی مشترکم به درد تو هم بخوره.
البته اگه یادت باشه از همون اول هم بهت گفتم که یه سری از مشکلات و تلاطم ها تو ابتدای زندگی مشترک کاملا طبیعیه و به مرور زمان اخلاق همدیگه رو بهتر میشناسین و اختلاف سلیقه ها کمتر میشه و به هم نزدیک تر میشین فقط چیزی که مهمه اینه که تو این دوره ی گذار احترام ها حفظ بشه و همه چی منطقی پیش بره نه احساسی.
بازم خواهرانه واست دعا میکنم و از خدا میخوام که خوشبخت و شاد باشی

ممنون مینا جان، پایدار باشی و همیشه احساس قشنگ خوشبختی همراهت باشه. ممنونم که وقت میزاری برام. یه دنیا تشکر :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.