دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

منو نشخوارهای ذهنیم

یه تصمیم گرفتم امیدوارم مثل همه برنامه هایی که این چند سال ریختم و هیچ کدوم رو به پایان نرسوندم نشه... و نتیجه بده برام...

خیلی برام سخت بود اعتراف ، اعتراف به همون خط بالا ... که اراده ضعیفی دارم. ولی یکجایی باید با ضعف هام روبرو بشم و قبولشون کنم اینجام که کسی نیست جز خودم...

یک عالمه ترس دارم که باید باهاشون روبرو بشم... مثلا اگه شروع کنم و نشه همه میگن " تو همیشه همینطوری" درستِ حرف دیگران مهم نیست ، هیچ وقتم مهم نبوده ولی آدم پیش خودش شرمنده میشه و یک جور اعتبار خودش رو از دست میده...

همیشه تا نصف راه تلاشم رو میکنم ولی وسطهاش کم میارم... انگار نگران کارهایی میشم که نمی تونم انجام بدم و هی میگم بعدا...

بیشتر از هر چیزی نیاز دارم تا ذهنم رو یکسو و یک جهت کنم...

اینا به کنار...

گاهی عین دیونه ها توی ذهنم دائم دارم با دیگران میجنگم... متنفرم از این نشخوارهای ذهنیم...

گاهی قبول کردن واقعیت خیلی سخت میشه...دارم سعی میکنم از دنیای ذهن و خیال دور بشم و نزدیکتر بشم به واقعیت زندگی...

نظرات 2 + ارسال نظر
به سمت خدا سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:52 http://samtekhoda41.blogfa.com/

صبح یعنی پرواز

قد کشیدن در باد

چه کسی می گوید

پشت این ثانیه ها

تاریک است ؟

گام اگر برداریم

روشنی نزدیک است ..

#سهراب_سپهرى



عضو کانال ما شوید
کانال تلگرام : be_samtekhoda@

بهزاد سه‌شنبه 25 دی‌ماه سال 1397 ساعت 22:04

تلاشتو بکنی بهش میرسی آبجی هرچقدرم سخت باشه

امیدوارم.... خیلی دوست دارم به خودم سخت بگیرم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.