دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

اجی مجی لا ترجی

احساس میکنم این مدت با اینکه خیلی اذیت شدم ولی سجادم خیلی اذیت کردم. .. 

بدترش احساس میکنم اذیت هست ولی به روی خودش نمیآره...

... چند تا اخلاقش رو فاکتور بگیرم خداییش مرد خوبی هست...

اخلاق بدش که نمیشه گفت سجاد فقط خانواده بدی داره... حتی بارها دیدم برای اینکه جلو دخالت کردن ها و نظر دادن هاشونو بگیره کلا یا چیزی بهشون نمیگه یا دروغ میگه... 

ولی کینه و نفرت من نسبت به خانوادش کم که نمیشه هر روز بیشتر میشه و این شده یکی از بزرگترین دغدغه هام، که من چطور باید با این موجودات پر رو روبرو بشم؟ که دوباره تنش بوجود نیاد؟ که دوباره دعوا راه نندازن؟ دوباره  ...

کاش میشد آدمها بعضی وقتها غیب میشدن... مثلا از شدت عصبانیت، یا از شدت نفرت... یا مثلا وقتی تو جمعی هستن که دوست ندارن غیب میشدن. .  .

فرار کردن راه درستی نیست ولی همیشه ارامش بخشِ، یه آخییش تهش داره. ...

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:25

خانومها_بخوانند
کدام حرف ها را نباید به شوهرتان بگویید .
.

لینکش نمیاد برام مینا جان

مینا پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:26

این مطلب رو تو یه صفحه ای دیدم گفتم شاید به دردت بخوره.

ممنوووونم ی دنیااااا،،،

مینا شنبه 29 دی‌ماه سال 1397 ساعت 10:32

ای وای عزیزم.توی یک صفحه ی اینستا مطلبش رو دیدم و کامل واست کپی ش کردم.لینکشو ندارم.
نمیدونم چرا واست نیومده.

عب نداره عزیزززم...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.