دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

کاش چن تا چراغ جادو داشتم...

از جمله کارهایی که دوست دارم انجام بدم و رفتارهایی که دوست دارم تغییرشون بدم...

1- ورزش کنم و به وزن ایده آلم برسم... ورزش میکنم ولی خب از اونجایی که کم حوصله ام و صبرم کمه هی ناراضی ام از خودم:(


2- تمرین کنم بتونم چندکاربره بشم... 

3- پارسال میرفتم کلاس زبان خیلی خوب بود... کاش ادامه اش میدادم...

4- دوست دارم شرایطمو، وضعیتمو تغییر بدم ولی نمیدونم چطوری؟

5- اخلاقمم تغییر کنه و بیخیال تر بشم خیلی عالی میشه...

6-محدودیت هایی که تو ذهنم برای خودم ساختم کمتر بشه...

7-ترس هام کمتر بشه... ترس از دست دادن، ترس اذیت کردن دیگران، ترس پذیرفته نشدن، ترس های اینجوری...

8- دوست دارم وقتی مُردم پیش خودم بدونم همه کارامو کردم... اگه مرگ طبیعی بود. اجل معلق که دیگه فرصت خدافظی هم به آدم نمیده...

9- خودمو بابت اشتباهاتم کمتر سرزنش کنم...


و خیلی های دیگه...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 15:12

ریشه اصلیشون ترسه و پدر مادرامون با این تربیت کردنشون

اوهوم، قبول دارم، کاش هیچوقت نمی ترسیدیم

مترسنج سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 21:54 http://dar300metri.blogsky.com/

غول چراغ جادو تو وجود خودته. بهش اهمیت و فرصت بده. با توکل بر خدا

اوهوم، توکل بخدا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.