دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

اینم از حال خانوم مرغی

مرغ همسایه تخم گذاشته فکر کنم، ده دقیقه است یک نفس داره قدقد میکنه

نظرات 3 + ارسال نظر
مینا چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 12:48

چه خوب که همسایه تون مرغ داره.حس خوبیه

اویل ذوق میکردم ، الان سرگیجه میگیرم.
مرغ،خروس 3تا(ساعت 5صبح نوبتی قوقولی قوقو میکنن)، غاز، بوقلمون، قرقاول و ... داره. خودمم دو تا اردک بالغ دارم. به مرز دیوانگی رسیدم دیگه...
ولی در سحر خیزی همین حیوانات اهلی نقش بسیار پررنگی رو بازی میکنن..
بعضی اوقات واقعا اذیت میشم...

بهزاد چهارشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 19:21

شاید یبوست داره

مرغ مگه راست روده نیست؟

مترسنج جمعه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 13:00 http://dar300metri.blogsky.com

امام صادق: خیر الامور اوسطها. همیشه میانه روی خوبه.
تو حیاط خونمون پر از گل یاسه، هرکی رد میشه کیف میکنه، اما من که۲۴ ساعت این جام مخم داره از بوی اون میپوکه! یا شب وقتی تو خونه باغ میخابیم تا صبح صدای بلبلا مخمونو پیاده میکنه

وقتی ام دور میشیم از این فضا دلمون تنگ میشه...ولی از یک جایی به بعد آزار دهندس...
با تمام این ها با تمام وجود بهار را تا عمق جان احساس میکنیم... شعف خاصی داره
میگم گل هاشو دم کن بخور... هم بوش کم میشه هم کلی خواص داره

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.