دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

مثل رهایی

تمام اهدافی که از بچگی ترسیم کردم، چه بهشون رسیدم چ نرسیدم، تمام قدم هایی که برداشتم چه براساس علاقه بود چه نبود... 

همه یک نقطه مشترک دارند، من دارم به "خودم" و یا "درک بهتری از خودم" نزدیک میشم.

اینجوری بهتره، یعنی "روبرو شدن"، "مواجه شدن"... بعد این همه سال می بینی اینها هیچ کدوم "مسیر اصلی" نیست...

باید "خود"ت رو بسپاری دست انفاقاتی که بهشون تعلق داری و برای چیزهایی بجنگی که زندگی رو میسازه...

مجموعه همه میرسه به یک" آغاز"، آغازی بی پایان.... 

نظرات 1 + ارسال نظر
یک مهندس چهارشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1398 ساعت 23:56 http://1aue.mihanblog.com/

سلام
وبلاگم رو بهتون معرفی می کنم و شما رو به دیدن از وبلاگم دعوت می کنم. خوشحال میشم تشریف بیارید و در خصوص آخرین پستم نظر بدین
ممنون
کافیه سرچ کنین"وب نوشته های یک مهندس"

سلام مهندس
چشم میام

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.