دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

لعنت به قرنطینگی

من چرا همیشه با خودم درگیرم؟ چرا؟ مثلا راحت بگیرم زندگی رو چی میشه؟ چرا برای هر چیزی استرسی میشم؟
نظرات 4 + ارسال نظر
بی نام، گمشده در آفاق پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 18:02

زندگی کردن هنر است، هنرمند باش...



با یه حال خوبی بیدار شدم دارم این کامنت رو میخونم... بهم چسبید

هر دفعه این وبلاگ خودمو باز کردم یه سرکی ام به چاردیواری شما کشیدم هی دیدم نیستین... هر بار آرزوی سلامتی و تندرستی کردم...فک نمیکردم بازم فعال بشین تو این دنیای خاموش وبلاگ نویسی. خوش برگشتین

مترسنج شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1399 ساعت 00:18 http://dar300metri.blogsky.com

ول کن این افکار و حرفا رو!
کی میشه برگردی بشی همون مهندس تحلیلگر، خلاق و پرحرارت قبل؟ آرشیو بلاگت رو چندبار مرور کن و فراز و فرود هارو ببین، برایند همش عالی بوده، و سند شدنش در اینجا نقطه قوتیه برا اثبات خیلی چیزا...
بعد از مرور آرشیو ، سعی کن همون فرد خلاق و تحلیلگر و پرامرژی بشی.
)الانم هستی ولی اینجا کم فروغ شدی)

بعد از مدتها اولین نفری حساب میشی که داره بهم غر میزنه و اعتراض میکنه...
چون معمولا هر روز خدا فقط من اجازه غر زدن دارم

چشم پر فروغ تر میشیم

بهزاد جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1399 ساعت 10:52

نسل ما اینجوری تربیت شدن

نگران همه چی باید باشیم همیشه

مریم یکشنبه 22 تیر‌ماه سال 1399 ساعت 23:23 http://Sooskesiah.blogsky.com

دلیلشو فهمیدی به منم بگو

در اولین فرصت وقتی یاد گرفتم خودم خودمو به آرامش برسونم حتما اعلام میکنم
شاید باید بیشتر بیخیال باشیم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.