دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

16 مرداد 99

-مشغول مال اندوزی ام. شاید باورتون نشه ولی با سرمایه خیلی اندک تونستم بازدهی خیلی بالایی از این آشفته بازار بورس کسب کنم و زندگیم یکم تغییر کنه...

-درگیر احساس هایی مثل حرص و طمع هستم.

-گاهی اوقات جنگ میکنم با خودم  ولی پیروزی از آنِ کینه های کاشته شده توی قلبم هست...

-نمیدونم چطور با آدم های اطرافم کنار بیام ُ؟ چطور به خودم نگاه کنم ؟ چطور نگاهم رو عوض کنم ؟ چطور زندگی کنم که کینه کدورت ها اذیتم نکنن؟

-خیلی چیزها به مرور زمان تغییر میکنه ! آدم هایی که فکرشو نمیکردی یک روز تغییر کنن. چطور ارزش ها عوض میشه؟! 

-بنظرم باید احساس هامو تفکیک کنم ازشون بنویسم و تکلیفم رو با خیلی از این نویز های مزاحم مشخص کنم. به ثبات رفتاری بهتری برسم؟

- شاید نشه همه چیز رو کنترل کرد ولی باید یاد بگیرم اونقدر به خودم مسلط باشم که با هر حرفی آزرده نشم  و بهم نریزم...



نظرات 5 + ارسال نظر
نیوشا پنج‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 10:34

به به رسیدن بخیر،
آفرین عزیزم تو میتونی همیشه موفق باش

ممنون عزیزم

بهزاد جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 21:30

آفرین آفرین پول بدست بیار که بدون پول به رو آدم نگاه نمیکنن

ممنون. آره ُ یکم استرس آور و پر ریسک ولی راضیم ازش

مهدیه شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 15:06

آفرین رفتی توی چه کاری؟

خانه دارم بنده

مسافر یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1399 ساعت 23:39 http://darhavaliman.mihanblog.com

آخریه خیلی مهم ولی هرچی زمان بگذره بیخیالتر میشی

نمیدونم امیدوارم اینجور بشه. شاید باید خودمم کمک خودم کنم تو بیخیالی بیشتر

مترسنج یکشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 18:35 http://dar300metri.blogsky.com

بعضیا رفتن دنبال پول...
وقتشون پر شده، باید بت منشیشون هماهنگ کرد..

خیلی خوب بود هاااااا حیف که بورس ریخت.
آقا ما فروختیم خونه خریدیم تا قرون اخرشم خرج کردیم که بورس ریخت.... لعنتیا ولی بنطرم بازم خوبه
نه از این خبرام نیست ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.