دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

بتاب بر من ای نور هستی

دنبال نشانه هام

دنبال نورم

دنبال رفتن به دنیاهای دیگه

دنبال نشانه هایی ام که من رو به دنیاهای دیگه منتقل میکنه

دنبال آرامشم 

دنبال حس قشنگی ام که احساس میکنی مخلوقات حتی سنگ ها هم باهات حرف میزنن، درک این مفاهیم سخت نیست، ولی قلبی که سرشار از عشق و آرامش ابدی باشه درکش میکنه...

احساس های خوب سراغ قلبهای روشن میاد...

قلب روشن باید خالی از سیاهی و زشتی باشه... باید خیلی بزرگ باشه...


#توی این لحظه که دارم اینجا مینویسم، فشار سنگینی روی قلبم احساس میکنم که نفس کشیدنم برام سخت کرده. خیلی وقت اینجوری ام. گفتنش راحت نیست. ولی با نوشتن این کلمات و بیان احساساتم میتونم نفس عمیقی بکشم و گریه کنم...

خدایا شاید باورت نشه ولی بیشتر از همیشه بهت نیاز دارم... بهم بتاب و روشنم کن...

توی فکر و ذهن و قلبم ی چیزی تابید بهم گفت برو دعا کمیل بخون...