دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

دلم دق داره:|


چرا واقعا؟

چرا تو خونه ما ساعت 9:30 شب همه چراغا خاموش میشه. مامان بابای عزیزه دلم مثل مرغ شدن هوا تاریک میشه میخوابن:( خواهری هم که سرما خورده، اونم میخوابه!

صبح هم کله سحر پا میشن هی میگن پاشو:|

اختلاف فاز با افراد خانواده تا این حد آخه؟!

دلم میگیره خب:(


نظرات 6 + ارسال نظر
چوپیا دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 00:08

اخ من بشدتتتت درکت میکنم:| بشدت ها!

میشه همو بغل کنیم

بهزاد دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 00:46 http://anahno.blogsky.com

نمیدونم چه نظری بدم به این پست :|

همین که حضور داری برای من دلگرمی هست:| هق هق هق هق

مترسنج دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:01 http://www.dar300metri.blogsky.com/

من عاشق تایم زندگی اینجوریم!! به حدیکه میگم خوبه ساعت 9شب برقای کل شهرو قطع کنن! یه ارامشی میاد سراغ ادم که باهیچی نمیشه عوضش کرد...(باید تجربه کرد وگر نه اون لذت حس نمیشه)
کاملا منطبق بر طبیعت بدن و سایر مخلوقات! کمترین مصداقش اینکه یک ساعت خاب شب برابری چند ساعت خاب روز اثر داره و آرامشبخشه...
خاب شب انقد تو افزایش روحیه و کاهش استرس اثر دار ه و به همون اندازه سحر خیز بودن نشاط میاره...
متاسفانه جامعه به سمتی برده شده که ملت تا دیروقت بیدار باشن و...

خب من تهنام:(
بزا زمستون شد کرسی بزارن شاهنامه خونی هم راه بندازم :))))))
خیلی لذت داره کله سحر پاشی 9-10 شب هم بخوابی. خودم عقیدم اینه روز ر که از طلوع آفتاب شروع کنی انرژی زیادی به آدم میده. ولی متاسفانه جدیدا برعکس شدم!!
این توصیف خونمون هست.
http://life-me.blogsky.com/1395/03/05/post-791/

بانوی بهار دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 19:37 http://khaterateman95.blogsky.com

دقیقا مثل خونهء ما؛دی
مترسنج درست میگه ولی باید کاری باشه انجام بدی که از صبح زود بیدار شی
یه چیزی هست که میگن اگه بلند شدی دیدی هدف نداری دوباره بخواب:|

جمله آخر یه جور وضعیت من شده :|

م-م دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 23:48 http://nasimkoohsarph7.blogsky.com

سلام
منم قبل دانشگاه رفتن همین نظرو داشتم...این که زود نباید خوابید....ولی الان فهمیدم که ساعت۱۱_۱۲به بعد حلوا پخش نمی کنن!همون زودتر ادم بخوابه بهتره!

وبلاگ خوبی دارین...موفق باشین

من نمیگم نباید زود خوابید خودم 11 میخوابم. هر چی زودتر بخوابی سلامتی آدمم بهتره ^_^
ممنون. همچنین شما

محمدرضا شنبه 1 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 17:22

جنبه مثبت کارا رو ببین تو که نمیتونی عوض کنی و بگی دیر بخابین ولی میتونی مثبت ببینی شرایط رو.
شبای پاییز اونم همه خابن خیلی باحاله ،سکوت انگار تاریکی شب هم با ادم حرف میزنه

به نظرم فرصت خوبیه حمله کنی به کتابایی که دوس داری بخونی

اوهوم این کارم خیلی می چسبه. ولی وقتی خوابن من بیدارم دلم میگیره. با صدای مامانم هم بهتر درس میخونم هم کتاب. انگار خیلی وابستشون هستم اونقدر که طاقت خوابیدنشونم ندارم:( بهانه الکی میگیرم هااا!
بچه ننه شدم شدید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.