دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

روزهای تاریک

خیلی وقت بود قرآن نخونده بودم.

قرآن گوشی باز کردم... آیه اومد: و آن روز که ابرهای آسمان بشکافد و فرشته ها به زمین بیایند...


این روزها فک میکنم، مگه خدا جز انسانیت از بندهاش چیزی دیگه ای،میخواد مگه؟

همیشه تغییر ترس داره...، ولی چیزی،که بودم منو به خواسته هام نرسونده و مجبورم تغییر کنم. میترسم از همون روزی که خدا سوال میپرسه و بعد ببینم همه راه رو اشتباه رفتم...

# حالم درست مثل گذر کردن از کوچه پس کوچه هاییه که در طی روز بارها رفتم ولی شب که میشه ، همون کوچه ها پر از راز میشن، هوا اونقدر تاریکه که سایمم توی اون سیاهی ها گم میشه. همش به قدم هام فکر میکنم که یهو نخورم زمین، نکنه جلوتر چاله باشه، دست انداز شاید گذاشته باشن یا... ولی هر بار محکم قدم برمیدارم و تو دلم میگم این همون مسیره که همیشه میری و هر روز این داستان تکرار میشه...

ترس از این روزهای زندگی بخاطر تاریکی هست که توشم...

خدایا نورم باش...


نظرات 1 + ارسال نظر
مترسنج سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 21:23 http://dar300metri.blogsky.com/

وَ إِذا سَأَلَکَ عِبادی عَنِّی فَإِنِّی قَریبٌ أُجیبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذا دَعانِ فَلْیَسْتَجیبُوا لی‏ وَ لْیُؤْمِنُوا بی‏ لَعَلَّهُمْ یَرْشُدُونَ
هنگامی که بندگانم از تو درباره من بپرسند ، [ بگو: ] یقیناً من نزدیکم ، دعای دعا کننده را زمانی که مرا بخواند اجابت می کنم پس باید دعوتم را بپذیرند و به من ایمان آورند ، تا [ به حقّ و حقیقت ] راه یابند [ و به مقصد اعلی برسند ] .
امروز این ایه رو یکی برام خوند گفتم منم برا شما بخونم.

ممنونم بابت آیه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.