دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

خدا یابی

به دفتر شکرگذاری نیاز دارم...

نظرات 3 + ارسال نظر
banooye bahar یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 18:35 http://khaterateman95.blogsky.com

دستور میدم بزنن برات:دی

ممنونم بهار، ولی خودم از پسش برمیام :))))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:06

چطوری میشه با دفتر شکرگذاری خدا رو بیافت؟ ینی چیا رو باید در اون دفترچه نوشت که خدا یافته بشه؟

خدا رو من گمش کردم. همش یادآوریش میکنم تو دلم. از چیزهای زیادی که بهم داده!!!

دورافتاده چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 21:09

چه جالب، این مدلی نشنیده بودم؛
یعنی یه دفتر داشته باشید شامل لیست نعمت های الهی که به شما داده شده که بعد به ازای هر کدوم شکر به جا بیارید؟
کار قشنگیه به نظرم؛
احتمالا بشه مناجات نامه خواجه عبدالله رو یه نسخه جذاب از این دفاتر شکرگزاری (شکرگزاری رو دقت داشتید که؟) دونست یا چند پله بالاتر صحیفه سجادیه؛
خلاصه ببینم چه میکنید ها؟

آره، توش فقط خدا رو شکر کنم.
ممنونم ازتون :) امیدوارم توی روحیه ام تاثیر مثبت بزاره :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.