دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

ملاک دارم منم هااد

حتما یه روز با یکی ازدواج میکنم که ذوق کور کننده نباشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
banooye bahar شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 14:15 http://khaterateman95.blogsky.com

:))
خواستم کور کنه بزن شتکش کن:دی
اینا که شوخی بود جدای از شوخی شوق داشتن و پایه بودن مهمه

حتما :)))))
اره خیلی. ان شاالله فقط اتفاق های خوب و خیر بیافته

مترسنج شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 20:30

اینجور نگو!
چون این چیزا 90 درصدش دست خودمون نیس...
از خدا بخاه بهترینهارو سر راهت قرار بده...

ان شاالله

محمدرضا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 10:38

ایشالا
یکی باشه که ذوق های بالقوه رو هم بالفعل میکنه

ممنونم.
تبریک میگم. خیلی خوشحال شدم. ان شاالله تا ابد کنار همسرت شاد و خوشبخت باشید و دلتون با هم خوش باشه همیشه ^_^ مبارکت باشه زندگی مشترک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.