دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

من

امروز رو مثل یک تصویرررر بزرگ تصور میکنم و تمام برداشتم رو از ثانیه ثانیه ها و لحظه هاش ثبت میکنم، نه نقاشی خوبی دارم نه بلدم بنویسم ولی هنوز سعی میکنم بنویسم...  
اسم خودمو میزارم جنگ جووو...
از وقتی یادم میاد دارم میجنگم برای چیزهایی که نداشتم... بچه تر که بودم می جنگیدم برای نمره 20 گرفتن و شاگرد اول شدن. بعد چون دوست نداشتم تحسین بشم ضعیف تر شدم... خواسته یا ناخواسته این اتفاق افتاد و من خوشحال بودم که آرامش دارم و توقعات آدمها ازم زیاد نیست... این بزرگترین نقطه ضهفم بود. الان می جنگم که بتونم سرپای خودم باشم. که با شرافت زندگی کنم، هم خوشحالم هم میترسم... ولی حالا دوست دارم تحسین بشم ولی این انفاق توی این سالها خیلی سخت می افته چون باید کار بزرگی کنم که فک نکنم بشه...
الان فقط دست لحظه ها رو گرفتم و ادامه میدم، بلند پروازی نمیکنم هر کاری سعی میکنم فقط یک پله باشه برام...
الان سعی میکنم  وقتی از خواب بیدار میشم و چشمامو باز میکنم رویاهای زندگیم تازه شروع بشهههه :)
کاش نقاشی بلد بوووددددم ...
نظرات 5 + ارسال نظر
موقت چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 06:32 http://kafgorgi.blogsky.com/

آدمای معمولی خیلی دوست داشتنی ان و تاثیر گذار و آدمایی که کارای بزرگ میکنن تنها هستند چون تبدیل به معیار میشن.

همه ما تنهاییم! من هم معمولی ام هم تنها!!
تنهایی خوبه...

banooye bahar چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:12 http://khaterateman95.blogsky.com

ما همین الانشم قابل تحسین هستیم اینکه دانشگاه واقعا زحمت کشیدیم درس خوندیم تو محیط کار خیلی چیزا رو تحمل کردیم از بی پولی برا چندرغاز
چقدر جاها برعکس خیلی ها مراعات خانواده کردیم حتی اگه به نفعمون نبود...ولی خب به چشم نمیاد

ما قهرمانان خاموشیم :))))))

مریم پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 18:22 http://sooskesiah.blogaky.com

ولی من تحسین شدن رو دوست داشتم!
البته هر چی داره میگذره داره کمتر میشه...
نوشتن و نقاشی کردن دو تا موهبت بزرگه...اصلا هر چیزی که آدم بتونه باهاش افکارشو از ذهنش بیرون بیاره موهبته!
میتونه گاهی اوقات قدرت صحبت کردن هم باشه!!! هرچند که اصلا خوب نیست...آدم به هر کی حرف میزنه پس فردا طرف با همون حرفا اذیتش میکنه و میشه نقطه ضعف!
خدا رو شکر توی نوشتن فوق العاده ای! :)

فک کنم برعکس پیش میریم...
چقدر خوب خط به خط حرف دل منو زدی:) سعی میکنم تو یکیش پیشرفت کنم. خیلی احتیاج دارم خودمو با چیزی بیرون بریزم:)
ممنونم بابتذتعریفت دوس داشتمش

مترسنج جمعه 2 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 16:23 http://dar300metri.blogsky.com/

هنر میتونه اکتسابی هم باشه...
تلاش کن تما نقاش و راح خوبی خاهی شد
از حل کردن انتگرال چند گانه که سخت تر نیس!

حل انتگرال یه حس نیست. حاصل دقت و نتایج منطقیه. ولی نقاشی حس ادمه، یه زبان که میشه باش احساس و به نمایش گذاشت...
سعی میکنم یاد بگیرم:)

بهزاد پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1396 ساعت 13:27

خب تمرین کن یاد بگیر!یه روزه که پیکاسو نمیشی :)))
یه سال تمرین کنی اون چیزی که ذهنته میتونی راحت بکشی

منم نخواستم یه روزه پیکاسو بشم که :دی چشم ^_^
باید شروع کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.