دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

بیمارِ مریض

هفته پیش کسی خونه نبود،  زن همسایمون زنگ زده بود ، میگفت یه خواستگار میخوام برات بفرستم دارم بهت تذکر میدم خواستی بیای بیرون چادر میپوشی آرایشم نمیکنی... این جمله رو 5 بار گفت و من فقط داشت حالم بد میشد. زنیکه عوضی به تو چه آخه! جا داشت همون جا حسابی از خجالتش درمی اومدم ولی نمیدونم چرا همیشه لال ظاهر میشم...  هی گفتم همسایه است. فقط میگفت باشه؟ منم گفتم حالا ببینم کی هست!!! بعدم از بس ساکت بودم و منتظر قطع کردن گوشی ، گفتم من نمیدونم الان باید چی بگم!! 

یکی نیست بگه به تو چه! خیلی حرصم گرفته!!!

یک هفته از این ماجرا میگذره ولی من حالم داره بهم میخوره همچنان!!!  این موجود ذاتا بیشعوره!

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 13:29

نظر اینجانب نیست

نمیدونم، هر چی بوده تایید کردم. شاید ارسال نشده !

مریم جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 16:34 http://sooskesiah.blogaky.com

واااااا این چه همسایه ایه؟!

تا دلت بخواد فضوووول و پر رو ، حسود و ...:|

مترسنج جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1396 ساعت 20:04 http://dar300metri.blogsky.com/

اولا کسی که تو رو برای خودت نخاد به چه درد میخوره؟؟
با ظاهر سازی کاری درست نمیشه
دوما سطح فکر ادما متفاوته. نباید ازشون دلخور شد...

اگه ظاهری مشکل داشته باشه باید ظاهر سازی کرد. طیف آدمها گسترده است هر کسی میتونه توی طیف فکر ی و فرهنگی خودش انتخاب داشته باشه...
فکر آدمها مشکل داره... که به خودشون اجازه میدن هر طور دلشون میخواد حرف بزنن...
نمیفهمم چرا یک آدم نباید بفهمه... نبایدبه خودش زحمت فکر کردن بده! این آدمها قطعا باید باهاشون رفتار متفاوتی داشت...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.