دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

امنیت

وقتی از کسی توقع داریم و یا کسی رو خیلی دوستش داریم، در واقع دنبال احساس امنیت از اون طرف هستیم، حتی

از طرفی ام احساس "امنیت کامل" آدم رو "بیخیال" میکنه...

اگر در هر مسئله ای اول سطح امنیت-مون رو بررسی کنیم راحتتر با مسائل حتی افراد برخورد میکنیم و زودتر به راه حل منطقی میرسیم...

نه بیخیالی خوبه چون امنیت کامل از جایی نمیتونه تامین بشه، نه احساس ناامنی مطلق...

#تو حوزه فردی و شخصی، بنظرم تکیه کردن به توانایی ها امنیت محسوب میشه و ضعف ها علت اصلی ناامنی هست و ...

# حتی توی عشق هم اعتماد کامل یکجور بیخیالی و ناامنی حساب میشه، یکم بگو مگو و بحث نمک زندگی یا رفرش کردن امنیتِ است...

و ...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 15 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 00:06

سطح پستت بالا بود حقیقتش نفهمیدم...

نبود هااا، شاید خیلی بد منظورمو رسوندم... یه چیز خوبی توی ذهنم بود ولی...
حالا این باشه بهش فک میکنم اصلاحش میکنم...

مترسنج یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 21:52 http://dar300metri.blogsky.com/

موافقم. البته نظر بهزاد منو به شک انداخت! یا من زیاد سطحی نگرم یا بهزاد زیاد عمقی فک کرده:)))
(البته هر کسی برداشتهای خاص خودشو از پست داره)

همه اونچه تو ذهنم بود ننوشتم... درباره احساس امنیت هست فقط..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.