دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

لحظه های خوب

این روزها تصمیم دارم به جای ناله هر چی که بهم حس خوب میده رو به اشتراک بزارم.

دورافتاده باعث شد باز برم سمت این آهنگ و دانلودش کنم .خیلی حس لذت بخشی برام داشت دوباره گوش دادنش...


+تیتراژ خانه سبز

سبز سبزم ریشه دارم

من درختی استوارم

در زمستان هم بهارم

شور و عشق و شادی ام را از خدایم هدیه دارم

هر که هستم هر چه باشم چشمه ام پاکم زلالم


:)

+ساعت دو نیم شب گذشته و من هی غلت میخورم ولی خوابم نمیبره، عین جغد شدم و خواب به چشمم نمیاد!



نظرات 2 + ارسال نظر
موقت یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 02:49 http://kafgorgi.blogsky.com/

سلام خانم جغد

سلام به شما ^_^
ولی شمام دست کمی از من نداری که :)

دورافتاده دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 10:38

ولی این آهنگو باید دسته جمعی بخونی؛
به جای اینکه با پدر گرامی بحث کنید بشیند کنارش با همدیگه آواز بخونید (:

من بحث نمیکنم اون زور میگه من کار خودمو میکنم. بعدش خودش میاد ناز کشیدن قضیه تموم میشه.
فک کردی چی میگه، میگه تو رو خدا بس کن سرسام گرفتم. :)))) دیگه گوشاشم سنگین شده جیغ زدنم بی فایدس:دی
من عاشق اینکارم با وجود صدای گوش خراشم حتی.... :دی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.