دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

شوخی کائنات

رودار بودن بعضی افراد برام قابل ستایش و قابل تحسین هست. این بشر خیلی پروعه بخدااااااا...

مار از پونه بدش میاد هر جا که میره باید جلو چشمش باشه...

خدایا قربون حکمتت که هر کی و دوست داشتیم و آرزو کردیم یه بار دیگه ببینمیش ، فقط یه بار دیگه ، تو هر کوچه خیابونی نگا کردیم سرک کشیدیم شاید آرزومون برآورده بشه  و دیگه الانه از در این خونه بزنه بیرون ، نشد و نشد و اونقدر ندیدیم که یادمون رفت همه چی ...!

و حالا از یکی هی فرار میکنی و درصد دیدنش هزار برابر کمتر از اونه هی باید فرت و فرت بیاد جلو چشم آدم!

مگه من با کائنات شوخی دارم...:|


# بهار میدونی کیوو میگم... ت ی ل م ی !

#من اونقدر از صمیمت بدم میاد که خدا میدونه... از ضمیر "تو" اونم وقتی از دهن یه غریبه بیاد بیرون...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 11:33


فرض کن میخوای توپ شوت کنی، با همین گارد بزن لای پاهاش همه راحت شن هم نسل آینده

یعنی بزنم نصفش کنم :))))))

مریم چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:34 http://sooskesiah.blogaky.com

ازین شوخی کائنات نگو که دلم خوووونه!

الهی عزیزززم، بهشون محل نزار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.