دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد....

همین دیگه...


یهو وقتی که انتظارشو نداری، وسط یه عالمه برنامه ریزی و نقشه کشیدن ها برای آینده سینگلی از راه میرسه، درست همون موقع که رها کردی زندگی رو...

نظرات 11 + ارسال نظر
نیوشا جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 19:33

به به مبارک باشه آجی، حالا این آقای خوشبخت آشناست؟

ممنون عزیزم، بله از اقوام هست:)

مریم جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 19:34

مبارکه مارو هم واسه عروسی دعوت کن عزیز

ممنون عزیزم^_^

بهزاد جمعه 8 دی‌ماه سال 1396 ساعت 20:24

اوووووو ایولااا آبجی مبارک باشههه
کی دایی میشم؟

مرررررسی داداش گلم^_^
یه چند سال دیگه ایشالا:))))

مریم شنبه 9 دی‌ماه سال 1396 ساعت 02:21 http://sooskesiah.blogaky.com

ای جانم عزیزممممم
اگه بدونی چقدر خوشحالم!!!!

قربونت بشم. ممنون عزیزه دلم^_^

بهزاد شنبه 9 دی‌ماه سال 1396 ساعت 11:44

مردم از فضولی تعریف کن

چشم، سر فرصت :دی

سجاد یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 00:56

کاملا درسته زمانیکه آدم از همه چیز ناامید میشه باید یقین داشته باشه خدا کارش رو درست میکنه

آره، ناامید که نه رهاش میکنی و دلت رو فقط به خدا محکم میکنی...

banooye bahar یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1396 ساعت 06:53 http://khaterateman95.blogsky.com

من خواستم زودتر فضولی کنم بگم بهشون گفتم خودت بیای سوپرایزشون کنی^_^:))

مرسی از خود داریت عزیزم:دی

فرزانه چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1396 ساعت 20:28

مبارک باشه آجی عکس آقا داماد رو اگه امکان داره بذار

ممنونم

دورافتاده چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1396 ساعت 23:31

به خیر و سلامتی (:

ممنون :)

مترسنج چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1396 ساعت 23:28 http://dar300metri.blogsky.com/

چه روز خوبیه که با همچین خبری تکمیل بشه...
خبر خییلی خوشال کننده ای بود. امشاله هر روز خوشال تر از دیروز...
مبارکه انشاله:))
گل گل گل

ممنونم مترسنج عزیز
ممنون برای دعای قشنگت

محمدرضا جمعه 22 دی‌ماه سال 1396 ساعت 17:25

خیلی خیلی مبارکه
ایشالا همیشه و توی همه مراحل همینطوری آدم خوب بمونی
خیلی خوشحال شدم

ممنونم،
چه دعای خوبی ، مرسی یه دنیا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.