دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

عجایب خلقت

خواهرشوهر آدم باید قروفری باشه، اونجایی که تو قناعت میکنی و هی دلت نمیاد خرج های سنگین کنی اون غر بزنه و دنبال چیزهای گرون گرون و خیلی شیک و آنتیک بره برات.

#نمیخوام خوووو

#این همه پول بدم جای لباسی که یکبار بیشتر نمیخوام بپوشمش...

#بنده چاق تر شدم، روند کاهشم خوب بود هاا، ای خدااا:((((

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:06

خوبه که خواهر شوهر شانس آوردی
مجرده؟

اوه
دوتاشون مجردن، خوشگلم هستن هااا:)))

مریم سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 18:15 http://sooskesiah.blogsky.com

به به چه خواهرشوهری!!!
تو هم خیلی سعی نکن کم توقع باشی که عادت نکنن و بعدا اگه چیزی خواستی نگن عروسشون زیاده خواهه!(توصیه های مریم شیطانی!!!!)

تا دلت بخواد فضوووولن، من خندم میگیره مریم، کار و زندگی شونو ول کردن که بیان اینجا در خرید من شرکت کنن، حالا من هی گفتم بابا من خرید عقد نمیخوام فقط یه لباس میدم میدوزن برا عقدم. بیکارن بخدا:))))
نمیدونم ولی اونا خیلی به خرج تر از من هستن، سجاد خودشم ولخرجِ، هی به خریده. منم ول کنم دیگه نمیشه:(
به این مدل مشاوره ها نیاز دارم اتفاقا:))

بهزاد چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 02:26

نه نه مرسیییی خطرناکن

آره خطرناک ان اینام

نیوشا چهارشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 06:58

ببخشید فضولیه آقاتون چکارست؟

شغلش آزاده

banooye bahar پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 00:16 http://khaterateman95.blogsky.com

فاطمه خواهر جان از نظر من و تو که همیشه هشتمون گرو نهمون بوده همیشه انقدر باید حساب کتاب کنیم تا یه چیزی رو بخریم شاید ولخرجی به نظر بیاد ادمیزاد یکبار که بیشتر زندگی نمیکنه هر چی که بهش میاد و قشنگ میشه باید بپوشه و لذتشو ببره الان کم توقعی باشی پس فردا هرچی بخوای میگن اهوع،میشه مثه مامانای منو تو،میتونی چیزی که مناسبته بخری هر چند یکم گرون ولی مدلش طوری باشه بعدتر هم بتونی استفاده کنی:)
فاطمه ی خوشگله من لایق بهترین هاست

الهی قربون تو بشم من عزیزم.
همینطور آدم باید قشنگ زندگی کنه، ولی بنظرم این قشنگ زندگی کردن فقط شامل پوشیدن نیست، مثلا لباس هایی رو که قراره بیشتر بپوشم شیکتر انتخاب میکنم. تو که از بعد این اتفاق در جریانی... بیشتر حکم فضولی رو داشت تا دلسوزی....
رفیق خوب منی تو عزیزم

مترسنج دوشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 19:57 http://dar300metri.blogsky.com/

:))))
گفتنیهارو بهزاد و مریم و بانو گفتن:)))
اما خب طلا ذاتش از بین نمیره
مهندس همون مهندس همیشگی خاهد بود

:))))
ممنون خیلی بهم لطف داری مترسنج جان:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.