دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران
دختـــر کـوهستــــان

دختـــر کـوهستــــان

من نیستم چون دیگران بازیچــه بازیگران

یک عدد بی جنبه عستم

من از شوخی متنفرم...

با اینکه همیشه چهره خندونی دارم ولی ابدا با کسی شوخی نمیکنم... و دلیل خنده هام چیزی نیست جز اینکه بخوام فضای خوبی ایجاد بشه...

شوخی ای که از دست گذاشتن روی نقطه ضعف دیگران شروع بشه، با شعور شخصیت آدمها در ارتباط باشه، شوخی نیست، اوج بی ادبی رو میرسونه...

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 01:09

بی جنبه نیستی یکم با ادبی ،کاااملا برعکس من

اصلا بدم میاد از شوخی، خیلی حساسم بهزاد...

مریم شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 21:34

بیخیال این حرفا آجی، فردا میری راهپیمایی؟

خخخخ
نه نرفتم. اصلا منو راهپیمایی!!

مریم دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 22:24 http://sooskesiah.blogsky.com

موافقم...
به نظرم تو بی جنبه نیستی!
گاهی وقتا اسم خیلی از حرفا و رفتارای بد رو شوخی میذارن!!! :/

آره مریم جون، واقعا اذیت میشم از این مدل حرف زدن و شوخی کردن! هنوز،راهی براش پیدا نکردم...

مترسنج سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1396 ساعت 21:46 http://dar300metri.blogsky.com/

کاملا موافقم
منم خیلی بهش فک کردم و ادمایی که به برونگرایی و گرمی رفتار معروف بودنو انالیز کردم(در حد خودم) نتیجه اینکه اکثر رفتارهاشون تقلیدی بوده و در مواردی که کم میاوردن میرفتن سراغ همون تمسخر و حرفای سطحی. و نتیجه نهایی اینکه همون سکوت بهتره! شاید تو کوتاه مدت پرزنت اونا بهتر باشه اما قطعا در بلند مدت سکوت برندس.(مشک آنست که ببوید...)

چه خوب گفتی ، ممنون از کامنت خوبت:)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.